Jordana, please come to Sweden and ask me out.

Tänk, jag vann inte på tvn heller. Ändå blev jag alldeles nervös av att se programmet. Haha. = )

Hade några kompisar här och tittade på Singing Bee och C blev kvar och såg en mycket dålig flatfilm med mig som ändå var lite rolig. D.E.B.S hette den. Jag tror de hade gjort den så fånig som möjligt med flit så att det nästan blev ironiskt. Men vi blev ändå kära i en av huvudrollsinnehavarna. Jordana Brewster är ju helt otroligt snygg. Och så vältränad.. armarna i det där linnet.. och vilken blick.. Mmmm... Kunde hon inte vara min granne istället för att vara filmstjärna i USA? Livet är allt bra orättvist. Jordana, if you see this, please come to Sweden and ask me out.


image108

Kommentarer
Postat av: lassi.

hahaha! hoppas Jordana eller som vi hellre kallar henne Lucy Diamond läser ditt inlägg! har du inte lyckas ragga upp någon bild på henne?

2008-01-15 @ 11:23:33
URL: http://mangopulp.blogg.se
Postat av: lassi.

hon är med i "Texas Chainsaw Massacre: The Beginning". det kanske kan vara ett filmtips till dig. antagligen en rätt dålig film rent kvalitetsmässigt. men vad gör det? hon har varit med i Mr and Mrs Smith också. Men den kanske du har sett redan?

2008-01-15 @ 11:29:45
URL: http://mangopulp.blogg.se
Postat av: Annie

Nu hittade jag en bild! Visserligen ser man inte hennes gorgeous armar på den, men hon är ju jävligt snygg ändå..

2008-01-15 @ 18:10:07
Postat av: Annie

Den här var ju rätt nice också:

http://www.youtube.com/watch?v=oivdXZlZzWU&NR=1

2008-01-15 @ 18:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0