London 2

Kribban säger: Lever du med vällust?

Annie säger: Det beror på vad det betyder 

Annie säger: Men det gör jag förmodligen

Kribban säger: Härligt

Kribban säger: Ska du på Marias dop?

Annie säger: Ritar du hus där i London?

Annie säger: Japp, ska du?

Kribban säger: Tyvärr så blir jag nog kvar här

Kribban säger: Måste som sagt rita hus i London

Annie säger: Vad synd

Annie säger: Ja, de har ju inte så många hus där

Kribban säger: Eller England rättare sagt

Kribban säger: Nä, exakt

Kribban säger: Bara Big ben och inte så mycket mer

Annie säger: Vad ska du rita då?

Kribban säger: Nu är det studentlägenheter

Kribban säger: I förra veckan var det bibliotek i Birmingham

Annie säger: Ojdå. Du får rita fort..

Annie säger: Alltså snabbt. inte såna där som militären har

Kribban säger: Haha

Kribban säger: Fort hade varit kul också, men stödjer iofs inte sådant

Annie säger: Synd du inte kan komma på namngivningen

Kribban säger: Men jag hoppas att vi kan ses snart ändå, på ett eller annat sätt

Annie säger: Vore nice

Annie säger: Hälsa Dawn French från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0