Oh yes those were the days

Okej, det var väl en ganska misslyckad kväll. Såna där Miss-tävlingar är uppenbarligen inte min grej. Jag tycker bara det är jättefånigt. Nån full tjej dansade fult på scenen och trodde hon var jättesexig. Hon fick också för sig att hon skulle dra av sig sin tröja för att visa upp sina fula sport-bh och ett antal valkar.. Nåja, om man ska se det positivt är det ju skönt med människor som är nöjda med sin kropp. Miss J och Miss P hade ungefär samma inställning som jag, men stod istället och skrek "Jiiihuuuuuuuuuuu" på helt fel ställen. Haha. Tur att jag har dem. =)

När jag går ut vill jag dansa massor. Det är det roligaste.  Igår blev det knappt nåt dansat alls igår. Stämningen var också konstig. Det verkade som alla mest koncentrerade sig på att undvika sina ex. Tänk vad bra det var förr i världen, när man knappt hade några ex, knappt kände någon när man var ute och var alldeles vit och osårad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0