Horoskopet

Dagens horoskop

Ibland kan du helt låta dig uppslukas av ditt jobb. Har du rätt balans mellan arbete och fritid?

Ha. Roligt. Nej, rätt balans har jag nog inte. Det där med rätt balans mellan arbete och fritid måste dock vara en mycket individuell sak. Vissa människor älskar att jobba och kan jobba hur mycket som helst och ändå må bra. Andra tycker det är för mycket med en vanlig 8-timmars arbetsdag. Idag balanserar jag lite genom att vara hemma från jobbet och vara förkyld. Räknas det förresten som fritid?

Veckans horoskop

Låt dina önskningar och begär styra dig. När du riskerar dina känslor, blir du rikligt belönad. Och vilken stress! På torsdag påminns du om något som hänt som du helst hade velat glömma. Men släpp det, bara. Det kan hjälpa om du skapar någon sorts privat ritual. Och helgen går i förlåtelsens tecken.

Det här har jag verkligen tagit fasta på och låtit mina begär säga mig att jag ska äta kakor till frukost idag. = ) Men "riskera sina känslor och bli rikligt belönad"? Nja. Det är vid såna här tillfällen man börjar ifrågasätta horoskopets riktighet. Riskera känslor är FARLIGA saker och inte nåt man gör bara sådär. Kanske man kan riskera dem lite lagom bara? Typ som att köpa en trisslott för 25 kr istället för att satsa 10 000 på rouletten. Resten av horoskopet vägrar jag bestämt att kommentera. Jag väljer att vänta och se.


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Var hittar du egentigen dina fina horoskop?

2008-09-29 @ 12:09:58
Postat av: Annie

Jo dem hittar jag här: http://www.dagenshoroskop.nu/

2008-09-29 @ 13:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0