Stay with me

Den här veckan slutar min trevliga chef som kan allt. Den chef som jag kan fråga om vad som helst. Hon är alltid snäll och glad. Hon blir aldrig irriterad eller arg, hur stressad hon än är. Hon har alltid tid för mig. Jag är mycket imponerad av den här kvinnan och mycket ledsen att hon slutar. Och som om inte det vore nog (!): Samma vecka slutar min allra trevligaste kollega! Den enda personen som förstår allt av min sjuka humor. Den enda personen på min arbetsplats med lika mycket överskottsfantasi som jag. Den enda personen man kan prata skrivande och serieritande med, eftersom hon också håller på med det.

Nej, det här är inte alls någon bra vecka. De trevliga personerna ska ju vara kvar. Det är de dumma och otrevliga personerna som ska sluta. = (

Förutom att vara på dåligt humör har jag idag bakat muffins. Måååånga muffins. Det har blivit muffins med hallon/blåbär, muffins med choklad/valnöt och muffins med äpple/kanel. Kanske man kan baka in sina sorger i muffins? Mina kollegor ska få äta mina sorgemuffins på frukostmötet i morgon.

Nu är det väl dags för en dusch och sänggång.

Godnatt därute. Var ni än är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0