..in the middle of the night and the light of the day..

Nu gör det faktiskt ännu mer ont. Min stackars kropp måste undra vad jag håller på med.

Jag hade för mig att brännboll var en rätt soft sport där man mest stod i kö eller stod på planen och väntade på att nån boll eventuellt skulle komma åt ens håll. Så var inte fallet. Eftersom vi var så få så fick jag slå och springa mest hela tiden och när vi var utelag var det också ett himla rännande efter bollar. Sex matcher senare haltade jag hemåt, lade mig i sängen och somnade på tre sekunder.


Hur det gick? Nej, vi vann inte förstås, men jag tycker ändå vi gjorde en riktigt bra insats. Och jag fick till några snygga slag, några frivarv och några fina lyror. Det visade sig också att alla killar inte heller kan träffa en boll med ett slagträ. Tydligen är det mer beroende av mängden övning än av vilket kön man har. =)


Kommentarer
Postat av: Verbal Kint

"Tydligen är det mer beroende av mängden övning än av vilket kön man har."



Nähä!? ;)

Postat av: Annie

Det händer att det förekommer ironi på denna blogg. =)

2009-06-12 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0