Slapptorsdag

Egentligen hade jag tänkt ägna kvällen åt städning, men när jag kom hem kände jag att det inte var alls det jag skulle göra. Jag längtade så efter att bara slappa. Jag är trött. Jag var hos frisören, rehabtränaren och systeryster i måndags, på gymmet i tisdags och hade storbak hemma igår. Idag har jag visserligen tvättat, men förutom det har jag bara tagit det lugnt. Jag sjönk ner i soffan och tänkte först byta kanal när jag såg den läskiga Anna Skipper i rutan, men sen blev jag alldeles charmad av hennes offer. Den kvinnliga soldaten Cribba var ju hur cool som helst och bitchade dessutom tillbaka mot Anna Skipper hela tiden. Mycket ovanligt och uppfriskande.
Jag måste dock påpeka en sak. Cribba protesterade mot att det skulle ta så lång tid att göra sin egen juice i råsaftcentrifugen varje morgon, varpå Anna Skipper lade ner några ananasskivor och halva äpplen och sa: "Se, det tog bara 40 sekunder!" MEN.. även om jag nu har en sån här fin råsaftcentrifug så måste jag påpeka att EFTER man pressat frukten på 40 sekunder så måste man göra rent centrifugen: ta i sär den i en massa delar och diska alla delarna, och det ingår INTE i de 40 sekunderna, det lovar jag. Säkert 10 minuter tar allt det där diskandet. Nej, nu är det sovdags.. Snart är det fredag! Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Isan

Men det Anna Skipper säger och katten bajsar, det lägger vi ju i samma påse. Iallafall hemma hos mig.

2009-09-04 @ 10:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0