Uff...

Vilken dag. Det är måndag, regnet öser ner och jag sitter på jobbet och försöker hitta motivation medan jag tröstar mig med skogsbärste och Jättesalt.

Hur hamnade jag här? Först hade jag en vecka med sol och bad. Sedan sprang jag runt en vecka på Pridefestivalen. Och nu då? Är det slut redan? Men jag är åtminstone ledig fre-sön, så jag har en liten sak att se fram emot. Och det är väl inte höst än? Det är ju bara 2 augusti. Jag vill bada mer!

Jag lyckades nästan lura i mig själv att jag skulle vinna på Lotto under de två veckornas semester så att jag aldrig skulle behöva komma tillbaka till jobbet igen efter semestern. Ja. Det hade väl varit nåt...

Undrar om det är sömnbristen, vädret eller hormonerna som gör att jag känner mig lite uppgiven. Egentligen har jag en mycket spännande höst att se fram emot. Bland annat ska jag gå en mycket dyr kurs i copywriting som better be fucking good och så ska jag komma i så jävla bra form och så tänkte jag göra en väggalmanacka av mina serier. Bara för att nämna några saker.

Nu ska jag försöka jobba lite till. Det ska gå.

Kommentarer
Postat av: h.





Men annie, svär du?!

2010-08-02 @ 21:58:09
Postat av: Annie

Ja, tydligen. Åh nej, nu BÖRJAR grannen spela musik kl 22,26. Jag måste fan flytta.

2010-08-02 @ 22:26:56
Postat av: h.



Tror jag aldrig hört dig göra det i verkligheten! Och flera gånger i samma inlägg. Gosh.



Ja, var ska du flytta då?

2010-08-04 @ 14:21:12
Postat av: Annie

Jag vet inte. Sydney?

2010-08-04 @ 17:39:32
Postat av: h.



Verkar väldigt långt bort hörrudu!



Men annars rätt trevligt förstås.

2010-08-04 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0