det här med snöskottning...

Oj oj, mina handleder är helt slappa och axeln värker. Jag tyckte det var riktigt kul att skotta snö på landet i helgen eftersom jag inte gjort det alls tidigare i år. Men nu känns det. Det funkar knappt att skriva och lyfta tekoppen. Det blir ingen styrketräning på gymmet idag, det är då säkert. Jag får satsa på löpbandet och cyklarna. Om de nu inte är upptagna av OS-sugna män.

Jag undrade varför det bara var 15 grader i min lägenhet i morse. Sedan såg jag att det blivit -23 grader ute. Det förklarar ju saken. Jag drog på mig thermobyxor, stövlar och mina fluffiga skidhandskar när jag gick till jobbet. Det ångrade jag inte. Stackars människor som gick runt i små tajta jeans i kylan.


Kommentarer
Postat av: Snöslunga

Du borde skaffa dig en snöslunga. Allt blir mycket lättare då :)

2010-09-23 @ 13:42:22
URL: http://xn--snslunga-o4a.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0