Träning och omklädningsrum

När jag går till min funktionella träning klockan halv sju på morgonen är det ljust ute. Jag undrar inte längre varför jag är uppe mitt i natten. Det gick bra på träningen idag. Jag orkade mycket mer än vanligt. Det är underligt, med tanke på att jag kände mig så svag igår när jag försökte träna på gymmet. Min dagsform varierar otroligt mycket.

Lite trångt var det i träningssalen idag för det kom dubbelt så många personer som vanligt. Beror det på sportlovet? Jag hoppas det är tillfälligt, för det var lite jobbigt när den butchiga damen framför mig stack ut sina fotbollsstrumpefötter i ansiktet på mig.

I omklädningsrum får man veta mycket om människors personligheter. Vissa springer omkring nakna fram och tillbaka och sprider ut sina saker över minst tre bänkar så att ingen annan får plats. Andra tittar ner i golvet och försöker nästan gömma sig inne i sitt skåp. En tjej brukar ta otroligt lång tid på sig att byta om. Hon är i omklädningsrummet när jag kommer och hon är kvar när jag går. Eftersom jag har en livlig fantasi har jag tänkt ut att hon är lesbisk och älskar att vara i omklädningsrum och studera kvinnliga kroppar. Idag tittade hon väldigt mycket på mig. Eftersom jag fortfarande har en mycket livlig fantasi tänkte jag att det är för att hon känner igen mig från Qruiser. Jag fick nästan lust att göra som golvtittarna och försöka gömma mig i mitt skåp. Sedan insåg jag att jag nog låtit mina tankar driva iväg med mig en smula. Då såg jag hur tjejen lyfte sin väska och gick. Från väskan dinglade ett pride-märke.

Kommentarer
Postat av: h.





Hihi, totally uppflirtad i omklädningsrummet!

Jobbigt att man är så oklädd så ofta där bara, kan ju kännas lätt pinsamt.

2010-03-03 @ 16:37:08
Postat av: Annie

Nej, nåt flirtande försiggick inte. Bara stirrande. Från hennes håll. =)

2010-03-03 @ 17:09:06
Postat av: Anonym



Osmidigt flirtande, tror jag!

Hon kanske hittar din blogg snart, också.

2010-03-03 @ 20:43:16
Postat av: Annie

Ja, man vet aldrig. =)

2010-03-04 @ 10:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0