Nu får filmen en egen sida

Jag har sagt förut att jag ska fylla på med de recensioner som fattas och nu har det faktiskt skett. Men inte så som jag först tänkt mig. Det var min sambo som påpekade att det var väldigt svårt att hitta gamla recensioner. Och det är sant. Blogg.se har ingen vidare sökfunktion och sidorna är svåra att hantera.

Därför blev det nu istället så att jag helt enkelt skapade en ny blogg, bara för film, på Blogspot istället. Jag har flyttat över topplistan och alla gamla recensioner dit och fyllt på med dem som har fattats. Jag är faktiskt jättenöjd. Nu kan ni hur lätt som helst hitta de filmer ni vill läsa om. Sidan är inte riktigt klar, för jag tänkte fylla på med länkar, etiketter och kanske lite trailers med. Men alla filmerna är i alla fall upplagda!

Kika gärna in vet jag! Och säg vad ni tycker och kom med förslag!

Adressen är http://anniesfilmblogg.blogspot.com/


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej! jag har kollat in din nya blogg med filmer och älskar den skitsmart ide att ha dom på ett eget ställe =)kan inte vänta tills du har lagt upp alla recensioner =)

2011-10-22 @ 19:45:15
Postat av: Anniw

Hej Pernilla!

Roligt att du gillar den nya bloggen! Jag har lagt in recensioner på alla de filmer jag sett hittills, men jag har en hög osedda filmer som också kommer in på topplistan och som recensioner när jag sett dem!

2011-10-23 @ 13:24:53
Postat av: Moa

Jätte rolig idé! Jag hyr mina filmer på lovefilm, är det något du använder dig av, o har du isf nån liknande (givetvis mycket kortare) lista där?

2011-11-20 @ 20:47:20
URL: http://marybone.blogg.se/
Postat av: Annie

Hej!



Nej, jag har aldrig provat Lovefilm. Har de många lesbiska filmer där?



Annie

2011-11-23 @ 13:03:15
Postat av: tina

Heej vart kan man ladda ner Bloomington hittar den ingenstans

Tina

2012-01-13 @ 18:19:12
URL: http://nattstad.se/mittlivsomtina
Postat av: Annie

Hej Tina,

jag är lite old fashioned och laddar inte ner min film utan köper den på dvd på Amazon UK. Så jag kan tyvärr inte hjälpa dig med nedladdningstips.

Hälsn Annie

2012-01-22 @ 22:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0