Helgen i bilder



Idag bjuder jag på lite av min helg i bilder! Ja, det var förstås J som hittade skylten med Varning för marsvin, men den ska sitta på vår gemensamma ytterdörr. Problemet är bara att jag redan har en likadan skylt som varnar för drake, men det kan förstås vara bra att varna för alla farliga djur som uppehåller sig i vår lägenhet.

På konstmässan Supermarket i Kulturhuset kunde man plantera sin idé i en kruka och man fick sedan krukan inslagen i papper så att man kunde ta med den hem. Nu står våra idéer i köksfönstret. Det ska bli spännande att se om något växer upp!

Tulpaner! Är de inte fina? Jag gillar tulpansäsongen. Jag gillar också blodapelsinsäsongen. De sammanfall lite grann faktiskt. Oh vad gott det är med pressad blodapelsin! Och om man sitter vid köksbordet och dricker den så kan man njuta av de vackra tulpanerna samtidigt.

Och ser ni vilka fina assietter jag har köpt! Mon amie! Vi var på Antikmässan och tittade på alla fina prylar som fanns där. De flesta prylarna var rätt dyra tyvärr, men de här assietterna fick jag i alla fall till ett överkomligt pris. Nu önskar jag mig tekoppar i samma tjusiga mönster. Sedan kan det bli tantfika med klass!


Over n out!

Kommentarer
Postat av: J

Vilket fint inlägg!

2012-02-21 @ 11:22:43
Postat av: Annie

<3

2012-02-22 @ 08:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0