Leva upp till förväntningarna

Som varande schlagerflata borde jag förstås ha nämnt åtmintone någonting om Melodifestivalen, men jag har inte hunnit med riktigt! Men ni får se detta misslyckande som att ni aldrig riktigt vet var ni har mig, vilket gör mig till en oerhört spännande och intressant människa. Ja, vaddå, jag kanske väljer att ha en positiv livsåskådning? Men jag har tittat på Mello förstås. Och röstat på Loreen flera gånger. Och den här gången höll Sverige med mig!

Annars kan man förstås hoppa över hela Mello helt och bli utanför i diskussionerna på kafferasten. Men om man är pensionär är det kanske inte lika farligt. Systeryster och jag frågade Moms om hon hade hört Loreens låt. Hon svarade: "När jag gick förbi tv:n såg jag ett stort hår som skakade. Så jag gick vidare."

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0