Back at work

Medan jag var sjuk passade jag på att skriva ihop ett bidrag till SVT:s "Slutet på historien". Det var bra mycket knepigare än jag tänkt mig, men nu känner jag mig mycket nöjd. Ska bli spännande att se hur alla andra har tänkt sen!

 

När jag kom tillbaka till jobbet igår eftermiddag hade jag fått en fin ny musmatta och ett välkomstmeddelande i mailen: "kul att du e tillbaka" med urklippta tidningsbokstäver från "webbsidan för väldigt upptagna kidnappare". (http://www.metro.se/se/article/2007/04/02/20/0822-45/index.xml) Tack Anna för att du är så söt. Blev mycket glad.

 

Kan också meddela att ljudet i min dator fungerar äntligen!! Jag och datorn var inne hos El-Giganten och pratade med deras PC-support kille. Bättre tala med personer av kött och blod än bli förnedrad i telefonsupporten.(gammalt djungelordspråk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0