Vi ska faktiskt ut ida, min lilla sko å ja

Har splitternya jättefina joggingskor från Asics. De är vita, grå, lila och rosa och luktar nytt. Vi sitter tillsammans i soffan och ser på The Nanny. Strax ska jag ut och rasta dem. Sedan tänkte jag att vi kunde laga lasagne.

Känner att det börjar bli dags att fixa i ordning cykeln också! (För er som bor i Uppsala och inte förstår vad jag menar: Vi stockholmare ställer under vintern ner cykeln i ett förråd och tar inte fram den förrän det är tillräckligt varmt för att kunna cykla utan att frysa om fingrar och bak. De som cyklar på vintern har speciella dyra skyddskläder, hjälm och dubbdäck och anses av resten av stadens befolkning vara äventyrliga typer)

Apropå det där med smittande maginfluensa så pratade jag med killen jag spelade mixed med och honom hade jag inte smittat i alla fall. Men såna där tuffa norrlänningar kommer ju alltid vara speciella. Musikaliska. Och opererade. Nej, nu kommer jag hela tiden in på den där dikten. Tusan också. = )


image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0