9 orsaker till varför vi har sex

Annie säger: Nej men titta.. På msn idag räknar de upp 9 orsaker till varför vi har sex. Det måste jag kolla. Jag trodde bara det fanns 1 = )
P säger: Var är detta?
Annie säger
: http://e-health.msn.se/livskraft
Annie säger: Haha, det var lite kul. Gillar bäst de två sista anledningarna:
8.Ren tillfällighet
9.Det bara hände på grund av tillsynes okontrollerbara omständigheter
P säger: Hihi
Annie säger
: "Inte helt oväntat blev det mest populära svaret att man ville ha sex för att man var attraherad av personen i fråga."
Annie säger: Det var väl för väl. Jag började bli lite orolig.
P säger: 7. För att markera ett speciellt tillfälle som ska firas
P säger:
Ja, man kan ju fira med en fest eller så...eller med sex....så om man är singel och vill fira....tja...
Annie säger
: Vah..?
Annie säger: Mina grannar har slutat sjunga. kanske de firar med sex?
P säger: Eller så får du fira att de tystnat ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0