Höstönskningar

Vickz säger: Brrrrr höst nu....
Annie säger: Jag fryser..Hoppas nån kommer snart och ger mig en filt och en kopp varm choklad med vispgrädde. Och en kanelbulle
Vickz säger: Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Låter mysigt! Får du fixa det själv eller får du service?
Annie säger: Måste du krossa mina drömmar så brutalt?
Vickz säger: Hihi. Nej då. du kanske har värsta överraskningen när du kommer hem
Annie säger: Ja, jag tror det finns nån person därute som ser precis vad jag behöver
Vickz säger: Så klart
Annie säger: "Stackars Annie fryser säkert. Bäst jag fixar varm choklad och en mysig filt"
Vickz säger: Jaaaaaaa
Annie säger: Och en puss på kinden vill jag ha också
Vickz säger: Bara det?
Annie säger: Nej, varm choklad med =)
Vickz säger: Hahaha
Annie säger: Ja hon får ju inte störa mig med nåt hångel medan jag äter
Vickz säger: Hahahahahaha. Mat först alltså?
Annie säger: Alltid  = ) Äta bör man, annars dör man
Vickz säger: Sant..........MEN......
Annie säger: Haha. Nej, jag drar bara i ditt ben. Är hon tillräckligt underbar glömmer jag till och med maten.
Vickz säger: Hihi, ja jag tänkte väl! Du vet det finns annat man kan dö av.
Annie säger: Än hångel?
Vickz säger: *asg* Ja typ. just nu är det mitt jobb. Hjäälp!
Annie säger: ?!? Blir du strypt av elaka datasladdar?
Vickz säger: Elak chef. Fick en PESTIG uppgift
Annie säger :Illa. Jag har inte heller så kul. Hoppas hon med chokladen kommer snart så jag får ta paus.
Vickz säger: Ja, jag håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0