Nä ja ä int bitter...

Det är så otroligt fint väder så jag var tvungen att ta en liten kort promenad. Jag försökte att inte bli alltför avundsjuk på alla joggare som susade förbi mig när jag masade mig fram med Herr Flick-syndromet. Den delen av befolkningen som inte var vältränade joggare verkade vara lyckliga par som höll varandra i handen.

Till drömtjejen: Det vore jättebra om vi kunde träffas snart, för jag skulle så gärna vilja sitta bredvid dig på en brygga och dingla med fötterna i vattnet och hålla dig i handen.

Till Fru Doktorn: Det vore j-t bra om vi kunde träffas snart, så att du kan titta på de där röntgenbilderna för jag är j-t trött på att inte kunna röra mig. (För er som inte vet så är j-t en förkortning för "jätteroligt". Och om ni inte tycker det passar in i ovanstående sammanhang så har ni jävligt rätt)

Tror jag ska trösta mig lite genom att lyssna på nåt fint med Sheryl.

PS: Tack LM för den fina rosen. Tänker på dig.

Kommentarer
Postat av: en_anna

Men hur kan du inte vilja se ut som Herr Flick? Han är ju en helt fantastisk karaktär. Allå allå kan vara en av de bästa serierna någonsin - tillsammans med Fawlty Towers.

2007-08-12 @ 11:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0