Help, I need somebody...

Annie säger: Haha. Titta här: "Bästa Bajs: Tack för att du registrerat dig."

Systeryster säger: HAAHHA, är det från Vulkan?

Annie säger: Nää, Photoshop

Systeryster säger: Jaha

Annie säger: Jag kommer aldrig kunna göra nåt omslag. Fasiken vad krångligt det ska va..

Systeryster säger: Kan du inte kontakta dem och fråga?

Annie säger: Jag googlade. Det verkar som att man kan spara om bilden i flera dpi om man har riktiga photoshop.

Systeryster säger: Krävs det för vulkanen?

Annie säger: Ja, den säger att jag inte har 300 dpi.

Systeryster säger: Aj si

Annie säger: Jag har tydligen för låg upplösning.

Annie säger: Fast jag tycker hela jag är i upplösningstillstånd.

Annie säger: Kanske jag kan ladda upp mig själv?

Systeryster säger: Ja, men det var väl en kreativ lösning

Annie säger: Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0