Lördag

"Hej, det är jag. Kan jag ringa tillbaka för jag är lite upptagen just nu med att simulera orgasmer? Luktade det förresten inte avlopp hos dig senast?"
Vi har kommit på ett helt nytt spel! Man tar korten från spelet Våghals och så ska man försöka utföra saker från så många kort som möjligt på en gång. Såna idéer kan man bara kläcka sent en lördagkväll.

Igår var vi hos Ida på glögg/fest eller vad det nu var. Trevligt var det i alla fall! Jag började med glögg och lussebullar och gick sen över till cider och pistaschnötter. (Och Ida vad söt du är som köpte såna bara till mig!)
Sedan följde förstås stora filosofiska diskussioner som tex om vem det egentligen var som var Hjalle och vem som var Heavy och hur många flator det behövs för att öppna en vinflaska. På Gärdets tunnelbaneperrong körde Miss J runt Petra på en sån där röd kundkorg med hjul från ICA. Det var mycket sött. Varför glömmer jag alltid kameran hemma?

Nu måste jag gå för jag ska få hjälp med klädshopping. Hoppas hoppas att vi hittar nåt! Själv brukar jag bara shoppa träningskläder och de är liksom inte så bra att ha på sig på jobbet eller på fest. Dessutom kan jag ju inte träna längre och då är det rätt onödigt att köpa kläder för det.. Nej, ja ä int bitter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0