Söndagssudd

Annie säger: Håhåjaja... tänk att du har importerat en norsk flickvän...

P säger: Ja, jag känner mig som värsta importören!

Annie säger: Och hon åker egentligen hit utan att veta om hon har ett jobb?

P säger: Mm, hon har inte fått ngt svar på sitt mail..så vi håller tummarna hååårt.

Annie säger: Aha = )
Annie säger: Ja, vad gör man inte för kärleken..
Annie säger: Eller...
Annie säger: Vad gör vissa av oss inte för kärleken..
Annie säger: Bittra Annie talar... Haha

P säger: Ja du, hon vet vad hon vill!

Annie säger: Fan va skönt! Hälsa henne från mig att det borde finnas fler som hon.

P säger: Det ska jag!

Annie säger: Bra. Och om hon vet några kan du be dem ringa mig.

P säger: Hon blev väldigt glad men jag har inte fått några nummer....
Annie säger:
Äsch.

Annie säger: Nej ni norskor små.. nu ska annie sova gå.

P säger: Rimmare där! värmer upp till jul eller?

Annie säger: Sitt ej uppe hela natten ty då blir du trött som katten.

P säger: Helt riktigt, tack för påminnelsen.

Annie säger: Du har rätt, nu julen stundar, annie ligger strax och blundar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0