Summering of the weekend

Vilken helg det har varit. Tv-inspelning på fredagen, lyckades med Guls hjälp få omslaget till boken klart på lördagen och sen knallade jag iväg till frisören och fick en rockig frisyr som jag inte ens vet om jag gillar än. Tror jag blev lite inspirerad av den rockiga stilen tv-människorna gav mig. Hann också hitta några klappar på vägen hem.

Idag har jag haft lussefika hemma hos mig med mina klasskompisar från kursen i Düsseldorf 2003. Det blev mycket trevligt. Alla hade med sig en massa glögg och godsaker och vi uppdaterade oss om vad alla hade för sig och tittade på gamla foton från Tyskland.

Känner mig lite trött nu faktiskt. Men det är väl bäst att jag diskar lite innan jag tar mig ett skönt bad och funderar på om jag bör äta nån middag. Jaha, snart måndag. Men å andra sidan är det bara en vecka kvar att jobba innan jul. Och på onsdag kommer systeryster hem! = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0