Varsågod någon: en helt ny affärsidé

Summering av julklappsskörden hittills: 7 flaskor glögg och 7 chokladaskar. Idag fick jag en ljussläckare med en tomte på och en ljusstake med en tomte på av controllern på jobbet. Vet inte vad jag ska göra med dem. Någon borde starta en sajt där man kan byta julklappar med varandra. Eller kanske en sajt dit man skänker sina oönskade klappar. Ja, och sen kan andra få bjuda på dem. Och för pengarna köper vi träd i Afrika. Det vore ju klockrent, som miss J brukar säga.

Jag är trött. Jag är riktigt trött. Jag jobbar hela dagen och sen jobbar jag över på kvällen och sen går jag hem och lägger mig och sen vaknar jag och går till jobbet. Men i morgon är det fredag. Och sen är det jul. Åh, så skönt!

Kommentarer
Postat av: 99% Flata

Ah, det gamla hederliga ekorrhjulet.

2007-12-20 @ 22:05:13
URL: http://99procentflata.blogspot.com
Postat av: Annie

Ja vem hade väl trott att jag skulle hamna där. Jag som är så lat.. = )

2007-12-21 @ 19:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0