What to do?

Jag börjar undra om jag verkligen vill jobba med ekonomi. Det är okej så länge jag byter jobb då och då, men så fort det börjar bli lite rutin i det så blir jag bara uttråkad. Och jag längtar efter bokstäver istället för siffror. Jag vill skapa texter, inte ta hand om andras överblivna siffror. Vet inte vad jag ska göra. Min praktiska Moms (mamma) säger:
"Jag förstår om du tycker det är tråkigt men det är i alla fall nåt man kan försörja sig på." Så då är väl frågan: Ska man nöja sig med det? Det finns säkert massor av människor som inte har nåt jobb, ja de kanske inte ens har ett hus eller mat för dagen, som skulle tycka att jag har det jättebra. Så jag kanske bara är bortskämd? Ändå kan jag inte låta bli att längta efter andra saker. Det känns liksom inte som att jag passar in där jag är. Finns det nån Syo-konsulent man kan gå till när man är 28 år?

Kommentarer
Postat av: Syon

"Jag tycker att du ska starta det där företaget som du och den där Anna pratade om. Se vad det leder till! När ni blir tillräckligt stora kan du säga upp dej!!"

2007-12-20 @ 10:29:39
URL: http://www.annahallberg.se
Postat av: Annie

Haha.. bra försök Anna.. = ) Men vad var det nu igen vi skulle göra i det där företaget?

2007-12-20 @ 12:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0