A consummation devoutly to be wished

Nu har flera personer sagt att det är en mycket söt bild på mig som jag har på min blogg. Men nej, det är faktiskt inte jag! Det är Amelie i min favoritfilm: Amelie a Montmartre. Men vem vet, kanske jag liknar henne lite eftersom ni tror att det är jag. ; )

Nu har jag två dagar kvar på mitt jobb innan det bär iväg till nya äventyr. Det är ju skönt att ha ett nytt jobb direkt när det gamla slutar, men en del av mig hade inte haft något emot att vara ledig i några dagar. Är jag bortskämd? Men.. tänk att bara få vara hemma och slappa, göra saker när man känner för det. Några dagar bara. Mm, det vore riktigt skönt. Men det får väl bli lite senare helt enkelt! Lite sommarsemester i år vore inte heller fel.

Måste erkänna att jag inte varit särskilt flitig på jobbet den senaste veckan. Det är svårt för mig att hitta den där riktiga motivationen när jag redan är någon annanstans i tankarna, både när jag ser framåt mot min nästa arbetsplats och när bilder av vackra ögon fastnat på hornhinnan och min hud minns värme och beröring, en mjuk kind mot min. Jag är långt bort ifrån revisionsbyrån i Sollentuna. 

Slappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0