Massage?

På fredag ska jag för första gången i mitt liv gå på massage hos en riktig massör. Det ska bli spännande. Förhoppningsvis blir det också skönt, men jag är en ganska ömtålig flicka, så jag är lite orolig att det ska göra mycket ont. Dessutom har jag hört historier om hur det kan gå första gången man är på massage. Det är så mycket skräp och hormoner i kroppen som släpps loss att man kan få hemsk huvudvärk eller få väldigt känslomässiga reaktioner. Jag minns förra gången jag fick massage, av Miss B och jag började storgråta. Men då mådde jag i of s inget vidare och grät en hel del även utan massage. Så det kanske inte räknas. Nåväl, vi får se om jag kommer gråta något eller om massage är något jag kan rekommendera! =)Återkommer med rapport!

Annie Pannie

Kommentarer
Postat av: Benina

denna gången gå det nog bättre när du får massage Lotta.....nu är du ju lycklig och mår bra ju=)

2007-02-08 @ 16:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0