Platsannons

Glad och trevlig tysk- och engelsktalande, keramikande, skrivande, fotande, badmintonspelande, fantasifull ekonom söker anställning som....?

I förra veckan fick jag veta att min provanställning inte kommer förlängas eftersom den här revisionsbyrån kommer gå ihop med en annan. Så nu behöver jag hitta ett nytt jobb! Vet inte riktigt vad jag vill göra.
Ska jag stå på nåt mysigt konditori och sälja tårtor? Fast då skulle jag bli så tjock. Ska jag stanna hemma och skriva böcker? Eller sitta på keramiken hela dagarna? Men då blir jag så fattig. Kanske jag skulle satsa på något där jag får använda mina språkkunskaper. Det vore ju kul. Jag får fundera lite. Spännande jobbtips mottages tacksamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0