Tankar

Det finns människor som tappar sin kärlek efter ett tag. Det finns människor som gifter sig och skiljer sig och gifter sig. Det finns människor som är tillsammans bara för att hålla varandra sällskap. Men det är deras val och om de trivs med det så är det väl bra.


MEN det finns visst människor vars kärlek håller hela livet. Jag har sett dem. Och jag tror visst att man kan få ha det så. Och även om man inte kan få det, så är det ingen idé att gå och oroa sig nu för att kärleken en dag ska ta slut. Det måste väl vara bättre att njuta av den nu när den finns? Är jag en hopplös romantiker? Javisst.

Det kan vara svårt ibland, att skaka av sig vardagsbekymren och annat jobbigt som hänt i ens liv, men saker i det förgångna kan man inte ändra på. Men vem man är och vad man gör nu och i framtiden bestämmer man själv. Jag vill aldrig låta det förflutna styra över hur resten av mitt liv ska bli. Och jag vill alltid sätta kärleken först.


Annie - med hjärtat i handen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0