Ont, det gör ont, det gör ont..

Det gör ont en stund på natten och sen hela dan.. (Och mest ont gör det när jag suttit ett tag och sedan reser mig.) Den tuffa träningen i tisdags resulterade i stelhet och träningsvärk idag. Men eftersom jag tänker skolka från träningen idag så slipper min tränare se hur dålig form jag är i.  Egentligen är det ju en god gärning att skona honom från den synen och därför borde jag inte ha dåligt samvete alls. Visst?

Nu har jag just ätit lunch och försökte övertala Rivjärnet att hon skulle köpa in såna där små goda choklad- och mintkakor till sin lunchrestaurang. Hon vägrade, med förklaringen att det var alldeles för farligt eftersom hon då skulle äta av dem själv och gå upp i vikt. Hallå, vad hände med "kundens bästa"?

Igår kväll chansade jag vilt och gick in på Pumas hemsida och shoppade kläder via nätet. Ska bli spännande att se om något av det går att ha på sig. Nåja, om det skulle visa sig att sakerna är för stora så får jag väl skänka dem till min syster. Det är inte mer än rättvist eftersom hon alltid köper för små saker och ger dem till mig. Men om de är för små, vem ska jag då ge dem till? Alla jag känner är ju längre än jag!



Kommentarer
Postat av: maria

Hej gumman! Vad kul att läsa din blogg!
Som adidas-anställd hade jag ju hellre sett att du köpte ngt fran vart finfina utbud:)

Kom och hälsa pa vet jag!
Kram Maria

2007-01-18 @ 14:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0