I´m gonna soak up the sun

Igår kväll var det fest och vi började med många goda drinkar, dans och försök att se hur många personer Åsas soffbord håller för. Sedan gick vi ner till Intern och fortsatte dansandet där. En riktigt bra kväll! Jag fick också tillfälle att hälsa på min favoritbloggare och notera att hon inte bara skriver väldigt bra utan har väldigt vackra ögon också.

Idag är det lördag och solen skiner. Jag ska packa ner lite löparkläder och min dator och sen ska jag bege mig ut i skärgården! Den stora lerklumpen som ligger och väntar på mig i kylskåpet får nog vänta ett tag till. Det blir för tungt att bära och dessutom hinner jag kanske inte skriva en bok OCH måla OCH träna OCH sola OCH bada OCH leka med lera innan jag ska hem igen på onsdag. I alla fall blir det väldigt lite av varje. Och så får man kanske låta bli att sova. Och det verkar ju dumt när man har semester. Då ska man ju sova!

Jag överlevde förresten gårdagens besök på Moderna muséet. Faktiskt blev jag riktigt glad av att se hur olika människor kan tänka och vad mycket fint och fult och intressant och vidrigt man kan hitta på. Känner mig inspirerad att börja leka med mina oljefärger när jag kommit ut till landet!

.image57

Kommentarer
Postat av: bruden

Åh tackar ödmjukast! Eller kanske inte alls så ödmjukt, eftersom jag helt ego utgår från att det är jag som 1)är nämnda favoritbloggare och 2)har vackra ögon... ;P

2007-07-14 @ 22:14:41
URL: http://bruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0