Jag tror att min (oporriga) bok är klar

Miss X säger: Hej! Hur e det idag?
Annie säger: Är rädd.
Miss X säger: För vad?
Annie säger: Min bok är klar.
Annie säger: Och det är nu man ska skicka in den till förlag
Annie säger: Det är som att lämna sitt hjärta till nån. Man vet inte om man får tillbaka det i helt skick.
Miss X säger: Den Porriga  ? Ska du skicka in den?
Annie säger: Haha
Annie säger: Den är inte porrig! = )
Annie säger: Men man kan ju inte skriva lesbiska romaner och hoppa över sexscenerna. Det är ju det alla ser fram emot.  = )
Miss X säger: Lite sexuell e den allt  . . Tant snusk!
Annie säger: Haha, tack.. verkligen...
Miss X säger: Nej, skojar bara . . Den var bra när jag läste den
Annie säger: Ja, du läste väl bara sexscenerna. ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0