Pre-Pride

(OBS, denna konversation är censurerad. Personerna heter egentligen nåt annat och sa egentligen nåt annat och menade inte vad de sa och vad de egentligen menade är det nog ingen som vet.)


Miss F säger: Vi kanske skulle köpa förköp till miss gay sweden
Annie säger: var gör man det?
Miss J säger: var gör man de
Annie säger: smurf
Miss J säger: he he
Miss J säger: ska du med å kolla på fotbollen på tisdag Annie?
Annie säger: vaddå för fotboll?
Miss J säger: snipers ska spela mot ett kändis lag
Annie säger: vah? =)
Miss J säger: på zinken på tis
Annie säger: vaddå, gaykändisar? = )
Miss J säger: ne vanliga tråkiga tror jag
Annie säger: aha
Annie säger: vad hemskt om ni förlorar = )
Annie säger: undrar om mona sahlin är med? =)
Miss J säger: nepp
Miss J säger: annika lantz
Miss J säger: sen kommer jag inte ihåg fler
Annie säger: annika? kul, henne gillar jag
Miss J säger: står på pride sidan
Miss J säger: 18.15 börjar matchen
Miss F säger: Hittar bara det här: Förköpsbiljetter 140:- till Miss Gay tjejfest finns ute nuGamla Stan, Storkyrkobrinken 9
Annie säger: hm, vad är det som ligger där...?
Miss F säger: P R I D E!!!!
Miss J säger: ha ha ha
Annie säger: que?
Annie säger: ligger Pride på Storkyrkobrinken?
Miss J säger: ja de e de nya
Miss F säger: Nej nej det var för att komma i stämning
Annie säger: haha = )
Annie säger: PRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDE!
Miss F säger:  Connection
 Annie säger: Just det, Connection
Miss F säger: WOWOWOWOWOWOW
Miss J säger: psykoooon
Annie säger: ni är knäppa
Miss F säger: Inget fel att vara party
Annie säger: jag gillar er = )
Miss J säger: tur för dig......
Annie säger: Ha! tror du jag är rädd för dig eller? va va?
Miss J säger: a de tror jag......
Annie säger: in your dreams!
Miss J säger: party makes the word go round
Miss J säger: skulle jag vilja säga
Annie säger: the L-Word?
Miss J säger: world....
Miss J säger: ha ha ha
Annie säger: nej nej, kääärleken
Miss J säger: va då för jävla kääärlek
Annie säger: kan man fråga sig
Annie säger: måste hitta den!
Annie säger: men du har ju en!!
Miss J säger: ja men hon e i staterna ju
Miss F säger: Kärlek har väl du Miss J??
Annie säger: ja men du har ju ändå en
Miss J säger: ja e typ änka nu
Annie säger: jag är aaaaaaaalldeles eensaaaaaaaaaaaam
Miss J säger: ha ha ha
Annie säger: förbannat synd om mig är det
Annie säger: och mitt puckade knä är elakt också
Miss J säger: inte lätt alltid
Miss J säger: men vem har sagt att livet ska va lätt
Annie säger: ni måste trösta mig och köpa mig en massa vanilla skys
Miss J säger: ha ha ha
Miss J säger: kan köpa en liten donna åt dig ist
Annie säger: finns de att köpa?
Annie säger: i QX-tältet? =)
Miss J säger: finns säkert nån som e i desperat behov av cash på priden
Annie säger: jag ser fram emot det där med supa sig full å spela supermario
Miss J säger: ha ha, får åka å hämta hit spelet då
Annie säger: ja det får du minsann
Miss F säger: Jag har razz, likör 43, vodka, passoa, bubbel och cassis till festen
Annie säger: ja, razz och sprite måste du ha!
Miss J säger: fan va bra Miss F
Annie säger: Miss F är bra hon
Miss F säger: Gött ska det bli!!
Annie säger: tur vi har henne
Miss J säger: aaaa
Miss J säger: Miss F e min idol
Annie säger: min med faktiskt!
Miss F säger: Då får ni fixa mig en Brud
Annie säger: Bruden? Hon står också i QX-tältet.  =)
Miss F säger: Synd att PIIIIP inte är så het..
Miss J säger: ha ha ha
Annie säger: Miss F, hjärtekrossaren...
Miss J säger: du e en bitch ibland Miss F.....
Annie säger: ja det är hon
Annie säger: vår idol är en bitch ibland = )
Annie säger: Vad nu då? "Några av deltagarna kanske inte finns tillgängliga"? Vart tog Miss J vägen?
Miss F säger: Hm
Miss F säger: Har hon försvunnit?
Miss J säger: ne ja e ju här
Annie säger: nej där är hon!
Annie säger: *peka*
Annie säger: där där!
Miss J säger: här vinkar
Miss F säger: Sluta prata skit nu Annie!!!
Annie säger: men det STÅR ju så!
Miss F säger: Jag menar om Miss J för hon är tillbaka nu
Annie säger: aa = )
Annie säger: jag pratar aldrig skit om Miss J
Annie säger: Jag älskar henne
Miss J säger: ha ha ha
Miss J säger: brukar låta så efter att du snackat en massa

Kommentarer
Postat av: J

Fan va häftiga vi e......
Garvade läppen av mig när jag läste.
Ses imorrn!

2007-07-29 @ 22:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0