Gorgeous teeth

Det är lika nervöst varje år när man blir kallad till tandläkaren och alla de där goda föresatserna man bestämde sig för förra året har gått i stöpet. Jag har inte använt mellanrumsborste varje dag (och kanske inte ens fem gånger sammanlagt) och specialtandtråden ligger fortfarande kvar i en oöppnad förpackning. L-M muntrade i alla fall upp mig igår genom att säga:
"Vilka vita tänder du har!", men det är klart, vita tänder är ju inte samma sak som hela tänder. Varje gång jag går till tandläkaren tror jag att hon ska säga:
"Men herregud, du måste sluta dricka coca-cola. Dina tänder är ju alldeles sönderfrätta!", men varje år har tandläkaren till min förvåning sagt:
"Du har jättefina tänder. Fortsätt bara som du gör!". Så blev det också idag. Nu har jag ju inte nämnt att jag dricker coca-cola varje dag, så det är ju möjligt att tandläkaren skulle ändra sin rekommendation om hon visste om det. men jag känner inget behöv av att meddela henne det just nu. = )
Idag fick jag mina tänder ultraljudade och polerade så de är såååå lena, fina och rena. Känner mig superfräsch. Synd att jag inte kan hångla med mig själv.  ; )

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0