Tisdag. Det är tiiisdag.

Min mamma är inte som andra mammor. Hon fick syn på min GI-kokbok och blev alldeles orolig för att jag ska tänka för mycket på vad jag äter. Dessutom tycker hon att jag dricker för lite. "Ska du verkligen inte ha lite vin"? I say. Hon har missuppfattat det här totalt. Men hon är rätt bra ändå, min mamma. Ja, du också förstås pappa, som lyckades hitta mitt favoritte i affären och allt.  = )

Idag har jag drejat för första gången på ett halvår. Och det blev något! Jag är alldeles chockad själv. = )

Nu har jag varit "ledig" i fyra dagar så jag har förlorat tidsbegreppet. Jag ska försöka ställa in mig på att det är vardagkväll, tisdag och arbetsdag i morgon.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0