Ein bisschen Musik, das wünsch ich mir

Jag har sagt till världens finaste flicka att jag aldrig kan träffa henne mer. Visst är det konstigt hur snabbt man kan falla för någon, men hur lång tid det tar innan man kommer upp igen. Jag har 100 vackra sms som jag inte klarar av att titta på och inte klarar av att radera. Hur klarar andra människor av att vara kompisar med sina ex? Det har jag aldrig förstått.

Ikväll ska jag på bio (, vilket för övrigt var ett bra tag sen sist, därav bristen på recensioner) men till dess hittade jag några musikvideor från den otroligt söta filmen Music and Lyrics. Så:

-Om du vill se nåt roligt och åttiotalscrazy: klicka här
-Om du vill se nåt sött/fint/romantiskt: klicka här

Och sen ser du till att skaffa den söta filmen.  =)

Själv ska jag gå och rota i kylskåpet och se om jag hittar något ätbart.

Kommentarer
Postat av: Felicia&Josephine

Hejsan
Vilken fin blogg du har! Vi skulle bli jätte glada om du ville ta en titt på våran!
Ha det bra, kram:D

2007-05-11 @ 13:20:20
URL: http://modeochvariationer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0