"Jävla hökarängsligister"

Kände mig ungefär lika arg som den ilskne mannen i Snowroller igår när jag skulle cykla till frisören i Solna. Hade inte räknat med att det var match på Råsundastadion. Människorna vällde ut och alla skulle åt det hållet jag inte skulle. Eftersom de var fler, fulare och fullare brydde de sig heller inte om att släppa fram oss konstiga typer som av någon outgrundlig anledning inte velat sitta och titta på främmande människor som puttar en boll fram och tillbaka. Då de fotbollsfulingar som inte stod och pissade ägnade sig åt att slänga glasflaskor omkring sig fick jag punka på cykeln. När jag skulle hem från frisören fick jag därför ta tunnelbanan. Tyvärr kom det inget tåg pga skadegörelse. Vet inte om det var mitt dåliga humör som fick mig att  beordra en arg och farlig frisyr, men den känns i af helt rätt just nu!

Idag är jag dock lite mindre arg för solen skiner och Nillan och jag har varit ute och gått. Gått till ett café med utsikt över stan och ätit glass. Jag gillar promenader där man sitter ner och äter... = ) 

Kommentarer
Postat av: robin

Ursäkta att jag tränger mig på, men det var trevligt att du svarade på inlägg på brudens blogg och sa att du inte brukar träffa folk ute. Jag bara undrar varför du är konstig?

Kram

2007-05-06 @ 17:17:24
Postat av: Annie

Haha. Det tycker jag inte alls. Menade bara att jag är olik resten av människorna där, som alla verkade vara ute efter samma sak.

2007-05-06 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0