Intervju med Fru K: "Kärlek är som städning av garderober"

Annie säger: Säg mig Fru K, lär man sig mer om kärlek ju äldre man blir?

Fru K säger: Hmmm den var svår....Kanske man tar det lugnare...eftersom jag varit gift med samme karl så länge så är jag kanske inte rätt person..

Annie säger: Då måste du väl definitivt ha fattat nåt? ; )

Fru K säger: Haha. Jo, men det har jag nog... Det som varar är i alla fall inte förälskelse, även om den är härlig... Tyvärr.

Annie säger: Hm. Nej, förälska sig kan man ju göra i någon som är helt fel för en. Tyvärr märker man det väl oftast inte själv . = )

Fru K säger: Jomenvisst...

Annie säger: Tror du att man, när man blir äldre, blir bättre på att sortera bort såna förälskelser?

Fru K säger: Jo, man orkar liksom inte med dom...det kostar mycket energi

Annie säger: Aha. Så det finns alltså positiva saker med att orka mindre...

Fru K säger: Haha. Man får sortera... Fasen vad trist det låter!

Annie säger: Hihi

Fru K säger: Som nån slags städning av garderober... Man kanske bara blir latare...?

Annie säger: Hehe. Undrar om jag kan bli latare...

Fru K säger: Hmmm, du som ränner efter badmintonbollar är inte att betrakta som lat!

Annie säger: Ja numera ränner jag ju faktiskt inte alls..

Fru K säger: Men du skulle om du kunde! Ska du köpa kamera förresten?

Annie säger: Aa! I morrn tänkte jag!

Fru K säger: Vaddå för en?

Annie säger: Vet inte... en digital kompaktkamera. Nikon eller Canon kanske.

Fru K säger: Allt väl annars?

Annie säger: Jorå, förkyld o lite jobbigt med knät, men annars helt ok.

Fru K säger: Inte på topp alltså...Pigga upp dej med en kamera!

Annie säger: Ja, det ska jag! = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0