Kameraköp och kanelbullens dag

Annie säger: Jag har köpt en kamera! En svart tunn fin liten sak som heter Casio och tydligen är absolut snabbast
Lampis säger: Vad bra, undrade just om du hittat någon. Har du provat den än?
Annie säger: Nä, den måste ju laddas först
Lampis säger: Ah, såklart. vad heter den mer än Casio?
Annie säger: Casio Karl-Olof Sundin har jag döpt honom till
Lampis säger: Tänkte mer om den hade något modellnamn... Så jag kunde kolla hur den ser ut
Annie säger: Nej, hans tekniska namn är Casio Ex-Z8
Lampis säger: Tror inte jag får någon träff om jag söker på Karl-Olof Sundin
Annie säger: Nej, jag har ju inte döpt honom offentligt än. Så han är inte införd i kyrkböckerna
Lampis säger: Precis, var det jag gissade
Annie säger: Jag lever farligt här idag. Det är kanelbullens dag och dessutom har våra gäster från Bryssel med sig två stora askar med finaste belgisk choklad...
Lampis säger: Oh så gott! Jag har faktiskt inte ätit någon bulle... Än'
Annie säger: Är det sant! du får svänga förbi här o hämta en, verkar som vi får några över
Lampis säger: Synd att man inte kan trolla hit en
Annie säger: Jag kan micra över en
Lampis säger: Låter skitbra!
Annie säger: Du har väl micro?
Lampis säger: Jajamen
Annie säger: Perfa. Skickar på en gång
Lampis säger: Gör så! Ser på din kamera nu Den ser fin ut! Vilken tur du har, nu kan du filma i format som passar perfekt för YouTube och sedan ladda upp din film. Det var väl det du var ute efter egentligen va?
Annie säger: Kan jag? Ja, jag har en liten etikett som det står YouTube på ,men jag fattade inte att det var det som var grejen =)
Lampis säger: Jo, stod så på Elgigantens hemsida iaf
Annie säger: Aha = ) Kul! Då lever ni farligt nu =)
Lampis säger: Mm. Borde inte du jobba?
Annie säger: Jo =) Jag är kvinna. jag pratar med dig och sorterar papper samtidigt.
Lampis säger: Jag förstår! Bra där! Du, bullen kom inte fram... Attans!
Annie säger: Åh nej! Vi får hoppas att nån stackars uteliggare fick bullen till sin micro.


Casio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0