Till Bryssel i morgon

P säger: Ut på äventyr?

Annie säger: Mm. Fast ett rätt kort ett för jag kommer hem sent på tisdag kväll

P säger: Och göra?

Annie säger: Jag ska gå på kurs! Och vet du vad? Nästa fredag åker jag till Wien!

P säger: Tjihoo! Liten höstsemester!

Annie säger: Aa = )

P säger: Hur går det med jobben?

Annie säger: Jodå, jag ska jobba två veckor till på detta jobb och sedan börjar jag på nästa = )

P säger: Grattis! Känns det bra?

Annie säger: Tax å micke. Ja, det ska bli kul.

P säger: Skönt! Det lät ju som att du var lite orolig för mycket övertid och så?

Annie säger: Ja, det är jag! Men det är ju en utmaning också, att lära sig en massa nytt. Och utmaningar behöver man så man inte somnar in.

P säger: Absolut! Så länge de kommer i lagom doser så är de bra!

Annie säger: Precis. Och skulle de komma i alldeles för höga doser så är det ju bara att se sig om efter något annat. ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0