En björn på stranden

Hej mina bloggläsare! Har ni det bra? Själv är jag lite sur på cdon. Jag satt just i en timme och valde låtar att ladda ner och när jag sen tryckte på "Till kassan" så försvann allihopa. Hur kul är det på en skala?

I går försökte LM och jag gå på stan och handla. Det gick inte så bra. Det enda vi lyckades handla var alkohol, som vi sedan drack upp på P:s födelsedagsfest. Det gick desto bättre. Vi blev mycket glada och LM yttrade visheter som: "Mina örhängen låter som en främling-låt". Vilka visheter jag själv yttrade minns jag inte och det är kanske tur det. = )

Idag åkte jag med min lilla syster till flygplatsen för att vinka ajö. Hon ska nämligen plugga i Österrike framöver. Som avskedslunch åt vi vår gemensamma favorit "Red Blazing Chick" som man för övrigt kan hitta på Wok House i Solna Centrum. Har du vägarna förbi bör du definitivt prova den!

Jag har börjat skriva på min nya bok också. Använde mig av idén "En björn på stranden" på min första sida. Vet ni vad det är? Jo, det kommer från en film där det var en kysscen som var mycket tråkig. Paret satt på en strand och kysstes länge länge och publiken somnade. Då kom regissören på att han skulle klippa in en filmsnutt där en björn gick runt bland sanddynerna precis innan kysscenen och plötsligt kunde publiken se på det kyssande paret hur länge som helst utan att det blev tråkigt. Lite häftigt eller hur? = )


image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0