M som i modig

Soppa och hembakt bröd var tydligen helt rätt recept för att charma vegetarianer. Eller om det var vegetarianen som charmade mig. Är inte helt säker.


För ett par månader sen dejtade jag en tjej som inte vågade visa sitt intresse för mig när vi gick på stan. Hon ville inte hålla min hand och att jag skulle ge henne en puss när nån såg, det var helt otänkbart. Och då var hon ändå erfaren i gayvärlden. Jag störde mig något enormt på det. Därför är jag mycket imponerad av vegetarianen, som inte ens hade kysst en tjej förrän igår; när vi gick till tunnelbanan i morse höll hon min hand och sen kysste hon mig mitt på perrongen på t-centralen. M som i modig. = )


Kommentarer
Postat av: 99% Flata

Åååh.
Va fint.
Jag hade blivit grymt imponerad av soppa och hembakat bröd, jag med. Mycket god idé.

2007-09-18 @ 16:23:17
URL: http://99procentflata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0