Underbar och älskad av alla



Skådespelare: Martina Haag, Katrin Sundberg, Per Sandberg, m.fl.
Regi: Hannes Holm
Speltid:1h 46m
Betyg: Två tekoppar

Ibland när jag sitter och skriver på min nya bok tänker jag att: "Nej, det här kanske är för osannolikt? Det kanske bara blir fånigt?" Men jämfört med handlingen i den här filmen är min bok faktiskt hur naturlig som helst! Under den större delen av filmen satt jag och skruvade på mig för att det var så pinsamt och hemskt. Ibland var det pinsamt för att man verkligen levde sig in i huvudpersonens problem, men de gångerna var få eftersom allt som hände var otroligt osannolikt och jättekonsigt. Personerna var så onaturliga och reagerade aldrig så som en vanlig människa hade gjort och då bryr man sig liksom inte längre. Huvudpersonen verkade ibland så dum och borttappad att man undrade om hon verkligen skulle föreställa en vuxen och frisk människa. Det som är lite kul med filmen är att det filmas mycket inne på Dramaten och att de riktiga Dramaten-skådisarna syns i utkanten av händelsecentrum. Tyvärr är de inte med så mycket.
Sammanfattning: Filmen är lite småkul ibland men mest bara pinsam.
Rekommendation: Gå inte och se den. Dessa 85 kr kan användas till något bättre.

image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0