Lasse å ja

Lina säger: Va gör du annars då eller jobbar du bara?

Annie säger: Ja, just nu jobbar jag bara... eller.. jag har kör på måndagar

Lina säger: Du måste ju göra roliga saker också annars blir du ju helt kaputt

Annie säger: Ja, det är bara det att jag är så slut efter jobbet att jag bara går hem och däckar i sängen..

Lina säger: Pobrecita

Annie säger: Prosit

Lina säger: Stackars dig (på spanska)

Annie säger: Aha =)

Annie säger: Vilken usel form jag är i. Efter joggingrundan blev jag lika darrig i benen som Lars Leijonborg när han har åkt djurtransport.

Lina säger: Va? Ha. Är det nåt jag har missat?

Annie säger: Sissela Kyle sa det när hon imiterade Marit Paulsen i Parlamentet. Det var mycket roligt.

Annie säger: "Å åååm man stååppar Lars Leijonborg i en djuuuuurtransport, ja då är han ju inte mer än ett djuuuuuuur å lite darri i beeena när han kliver uuuuuuuur.."

Lina säger: Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0