Päron på perrongen

Oh, jag såg ett sånt fint päron på Medborgarplatsens t-baneperrong igår! Det var en tjej som hade sytt en stor grön "mage" som hon hade runt sig, och så hade hon en liten grön väst och på huvudet en rund grön mössa med ett brunt skaft på toppen. Jättefint var det! Undrar vart hon skulle. Hennes vänner var inte utklädda till frukter. Men hon kanske bara har på sig såna kläder när hon går ut? Man väcker ju i alla fall uppmärksamhet. Och så söt som hon var hade i alla fall jag fallit direkt. = )

Igår var det fest hos Miss J och Miss P och jag hade jätteroligt. Många bilder togs också som nu finns att beskåda på Facebook. På Qruiser förstår jag tyvärr inte längre hur man lägger in bilder sedan ändringarna på sidan gjordes. Om någon vet tar jag tacksamt emot en lektion i bilduppläggande. = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0