På G igår

Jag önskar att G var på lördagar istället för fredagar. Efter en arbetsvecka med vanligtvis för lite sömn är jag alltid helt slut på fredagen. Igår var det lite trist musik på G också. Jag brukar mest hålla till på pop/schlager-golvet, men där spelades gamla 80- och 90-tals dängor som Take on me och Mr Vain och jag känner mig lite trött på dem. Ännu mer trött känner jag mig på After Darks Dolce Vita och Saken i egna händer. VARFÖR spelar ni alltid dessa usla låtar? Har de fastnat i cd-spelaren? Kan inte någon hämta en skruvmejsel och bända ut dem? Det finns så himla mycket rolig schlager. Titta bara på schlagerkvällen på Pride! Nog måste ni väl kunna hitta några fler skivor än After Dark?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0