Mumifierad i parken

Blev just inlindad i toapapper i Rålambshovsparken. Å och jag var ute och gick när det kom fram en clown med en förpackning Lambi och sa att om han inte fick linda in mig i papper så var han tvungen att dricka en kopp sprit till och det ville han helst slippa. Han verkade gullig så det var klart jag ställde upp. Å däremot var grym och vägrade så han fick ta en kopp sprit till. Killar verkar ha det rätt jobbigt på svensexor tycker jag. Det verkar väl skönare att få göra nåt kul med sina vänner där man skämmer bort sig själv (istället för ut) och bara har det trevligt?

Det märks inte så mycket av skyfallet och stormen som var nyss. Idag ser Stockholm så lugnt och fint och somrigt ut att man bara njuter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0