Kommentarerna om mina kläder

Idag fick jag många kommentarer om min klädsel. Alla kommentarerna innehöll orden "Hammarby" eller "Bajen" och alla kommentarerna kom från killar. Nästan alla killar på mitt jobb älskar fotboll. Vad är det med den sporten som gör att alla män avgudar den så? Själv bryr jag mig inte ett dugg om fotboll och hade därför inte en tanke på det i morse när jag satte på mig tröjan heller.



Well, även om jag fått höra mycket om min klädsel idag så var det ändå snäppet vassare på schlagerkvällen på Pride då jag hade på mig de här:



Fast de kommentarerna gällde nog mer mina ben när jag tänker på saken. Eller mina ben i shortsen... Shortsen köpte jag för övrigt på JC tillsammans med Miss F. Nej, jag köpte inte Miss F, men hon var där med mig och handlade jeans. Miss F stod före mig i kön och lade upp sina jeans på disken. "Visst är de snygga", sa expediten. Miss F instämde glatt och tyckte hon gjort ett bra köp. Sedan var det min tur. Jag lade upp mina shorts på disken. "Visst är de snygga", sa expediten. Jag rynkade pannan och glodde på henne. "Jaa..", sa jag tveksamt. Om hon ska köra den där taktiken får hon nog nöja sig med att säga det bara till varannan kund, för det får ju inte riktigt samma effekt när man vet att hon säger det till alla....

Kommentarer
Postat av: h.

Det där var ju jättefina jeansshorts, jag som har sådana jeansproblem, jag ser ut som en tysk! Ska spana på JC.

Men nej, dåligt säljarknep av expediten, dessutom lär hon ju ändå aldrig säga att något är fult och rekommendera kunden att köpa något annat.

2008-08-13 @ 11:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0