Klappar

Vad snälla alla är mot mig! Jag blir så glad. Först ringer G och säger att jag måste gå ner till busshållplatsen. Där står hon och lämnar över en påse med julklappar. Vad sött! Jag har inte öppnat dem än för hon sa att jag måste vänta tills jag kommer hem. Det ska bli spännande. Sedan ringde det igen och C sa att jag måste komma till dörren. Och där står C och lämnar också över en julklapp till mig! Och den julklappen fick jag öppna på en gång också. Det var en cd med Aimee Mann, som C tror kan vara i  min smak. Jag ska provlyssna den när jag kommer hem och se om hon har rätt. Sedan trillade även ett mail in, från en av mina controllers, som bjöd in till "möte" i morgon. Jag misstänker att detta möte är fika med julklappsutdelning, för så var det förra året.

Nej, om man skulle ta och avsluta här och bege sig hemåt och undersöka innehållet i G:s klappar!
Puss på er!

Annie

Kommentarer
Postat av: Siquidem

Vad trevligt! :) Och god jul, förresten!

2008-12-20 @ 12:34:38
URL: http://siquidem.blogspot.com
Postat av: Annie

God Jul! = )

2008-12-20 @ 16:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0