At home snörveling

Miss I  säger: Så du ska vara hemma och snörvla imorron alltså?

Annie säger: Får se, men förmodligen

Miss I  säger: Hoppas du blir frisk snart, vill ju att du kommer hit på lördag

Annie säger: Ja, det måste jag ju göra. = ) Ska äta massa frukt så jag blir i form.

Miss I  säger: Du är nyfiken på bruden min?

Annie säger: Nej, men jag trodde det skulle finnas pistaschnötter? = )

Annie säger: Min kompis kommer förresten inte denna helg

Miss I  säger: Jaså, why?

Annie säger: Int vet jag

Annie säger: Hon har väl nåt annat skoj på G i sin stad

Annie säger: Ja, G finns i där också!

Annie säger: Var tvungen att säga det i fall du skulle dra ett G-skämt idag med.. 

Miss I  säger: Hahahahaha

Miss I  säger: Igår på kören när Caroline körde igång... Blur låten... så hade 80 % aldrig hört den... hahahaa

Annie säger: Det var ju en låt i melodifestivalen som var en Blur-låt

Annie säger: Den där "walking down the milkyway"

Miss I  säger: Sen ska vi sjunga Linda B:s melodifestivallåt.

Annie säger: Yej! = ) Hoppas den är glad.

Annie säger: Jag super så bra..

Miss I  säger: Jaså!

Annie säger: Du kanske tror jag ligger här å gråter? Men bejbi där har du fel!

Miss I  säger: Mister en så står där tusen åter

Annie säger: Jag kan klara mig själv, ta en sup varje kväll, komma hem när jag vill

Annie säger: Ta en whiskey o sen kan jag somna igen med ett glas tätt intill

Miss I  säger: Hahahahahaa

Annie säger: Har min flaska i fred å en säng som e bred så bättre kan ingenting va, jag har allt jag vill ha som jag sa när du ringde i da.. ååååå jag super så bra

Miss I  säger: Har du tråkigt gumman?

Annie säger: Jag är TRÖTT..

Annie säger: Ska gå å sova nu.

Miss I  säger: Jag med... sov gott så du blir pigg snart!

Annie säger: Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0