Bakvänd juice

Igår var jag på marknadsundersökning. Där fick vi säga vad vi tyckte om olika idéer som hade med juice och fruktshots att göra. Det blev också provsmakning av juicer där vi skulle bedöma smak, färg och konsistens.
Någon juice hade kiwi i sig och såg ut som det där grågröna vattnet i de där glasen man doppade penslarna i när man målade med vattenfärg i skolan. En annan juice var röd och fin men smakade hostmedicin. Några av juicerna var faktiskt riktigt goda också. Företaget som hade undersökningen funderade på att börja med en produkt som skulle heta "Winter Protect" och innehålla C-vitamin, probiotika och zink. Den skulle vi frusna svenskar dricka så att vi skulle hålla oss friska hela vintern. Idag, dagen efter undersökningen, har jag blivit förkyld. Undrar om de blandat den där juicen bakvänt på nåt vis...

På marknadsundersökningen satt en tjej med rutig skjorta, halvkort hår och snusdosa. Jag roade mig med att försöka lista ut om hon var gay eller inte. Jag kan säga att det inte är helt lätt när det enda man får veta är vad hon tycker om juice. Efter att hon valt den där juicen med aloe vera och ginseng var jag dock helt säker. Näh, jag skojade bara. Man kan inte se på nån om hon är gay, det vet ni väl? ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0